• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
DM Direct Mail

DM Direct Mail

fulfilment, verzend en logistieke oplossingen.

  • Home
  • Print & Mail
    • Mail
      • Partijenpost
        • Voordelig en efficiënt uw post en pakketten versturen?
        • Wie versturen partijenpost?
        • Wanneer krijgt een zending het label partijenpost?
        • Lees waar u uw partijenpost kunt aanbieden
        • Een offerte partijenpost aanvragen en besparen
      • Post verzenden
      • Pakketten verzenden
      • Internationaal verzenden
    • Print
      • Printen
      • Drukwerk mogelijkheden in Veenendaal
      • Grafisch afwerken
        • Vouwen en snijden
        • Lamineren
        • Rillen
        • Perforeren
        • Stansen
  • Fulfilment
    • Handling
      • Banderen
      • Krimpverpakkingen biedt goede bescherming en is betaalbaar
      • Couverteren
      • Sealen
    • Handmatig verpakken of het herverpakken van goederen doen wij als sinds 1993
      • Om- en herverpakken
    • E-fulfilment
      • Webshop fulfilment koppelingssysteem ook wel webshop fulfilment plugin genoemd
    • Uw marketing fulfilment uitbesteden aan een fulfilment bedrijf
    • Logistieke fulfilment
    • Uw financiële fulfilment optimaal laten functioneren
    • Responsverwerking
    • Warehousing
      • Warehouse management systemen
        • Warehouse management systeem in de praktijk
      • Distributie van zendingen
      • voorraadbeheer
      • Transport
  • Direct Marketing
    • Direct Marketing
      • Strategie voor direct marketing
    • Direct Mail
    • Loyaliteitsprogramma
    • Cash and refund acties, wat zijn het?
    • Spaarprogramma’s
    • Incentive
    • Big Data
      • Database verrijking zorgt voor meer rendement uit uw direct mailings
      • Databestand en Databasebeheer MailingCentre is er sterk in
  • Over ons
    • Onze visie
    • Ons team
  • Contact

Wat is direct marketing

Direct mail campagne

Direct marketing van vandaag

Direct marketing is een marketing- en communicatiesysteem, waarbij de aanbieder in een direct contact staat met de afnemer. In tegenstelling tot vroeger is er een nieuwe trend zichtbaar.  Tegenwoordig draait het minder om direct in contact te komen met de doelgroep maar meer op het onderhouden en of opbouwen van duurzame relaties met de doelgroep, afnemers en gebruikers..

Om duurzame relaties te kunnen opbouwen kiezen veel organisaties tegenwoordig voor direct marketing systemen die als doel hebben een directe respons te behalen. Zo zetten veel organisaties ‘cash en refund’ acties , kortingsacties, loyalty programma’s, en ‘sampeling, in om ‘niet alleen hun doelgroep, maar met name hun bestaande relaties in beweging te krijgen.
“Direct marketing wordt steeds meer ingezet voor het opbouwen en behouden van duurzame relaties”

Uitdagingen bij deze manier van marketing

De kans is groot dat ook uw organisatie een behoorlijk gevecht moet leveren om de aandacht van uw relaties te verkrijgen. Laat staan de gewenste respons op te behalen. De laagdrempeligheid en het enorme keuze aanbod van communicatiemiddelen en kanalen zorgen er voor dat waarschijnlijk ook uw relaties overspoeld worden met uitingen.

Om overprikkeling te voorkomen zullen ook uw relaties onbewust minder aandacht besteden aan de dagelijkse stroom uitingen die zij voorbij zien komen.

Vergroten van uw marketing respons

De basis van ieder succesvol direct marketing systeem is een verrijkte database welke up- to -date en betrouwbaar is. Daarnaast dient uw direct marketing actie een toegevoegde waarde te hebben voor uw relaties en uiteraard is voldoende attentiewaarde een must.

Een verhoogde attentie waarde heeft niet alleen te maken met de ‘look and feel’ van uw actie(s) maar ook met de keuze van communicatiemiddel(en) en communicatiekanalen(en). Zo blijkt in  de praktijk dat een cross mediale manier van direct marketing uw relaties eerder in beweging brengt. Zo bereikt u uw relaties bijvoorbeeld niet alleen met direct marketing activiteiten online via social media, e-mail en uw website maar ook via direct mail.

De kracht van MailCentre

Voor onze opdrachtgevers bieden wij maatwerkoplossingen voor hun direct marketing systemen. Of het nu gaat om (Big)data, database verrijking) mailings (online/offline), handling, responsverwerking of data analyse.Wij kunnen u hierin faciliteren.

Heeft uw organisatie een direct marketing vraagstuk? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een nadere kennismaking of adviesgesprek.

Primaire Sidebar

Footer

Webshop fulfilment
E-fulfilment
Webshop afhandeling koppeling
Responsverwerking
Webshop ontwikkeling
WMS systeem
Inpakken
Krimpverpakking
Inpakken en verpakken
Sealen
Loyaliteitsprogramma
Spaarprogramma
Incentive programma
Geld terug acties
MailingCentre
Kernreactorstraat 52
3903 LG Veenendaal
+31 (0)318-541088
[email protected]
KVK 65338014
Algemene voorwaarden

Copyright © 2025 · Genesis Sample on Genesis Framework · WordPress · Log in