• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
DM Direct Mail

DM Direct Mail

fulfilment, verzend en logistieke oplossingen.

  • Home
  • Print & Mail
    • Mail
      • Partijenpost
        • Voordelig en efficiënt uw post en pakketten versturen?
        • Wie versturen partijenpost?
        • Wanneer krijgt een zending het label partijenpost?
        • Lees waar u uw partijenpost kunt aanbieden
        • Een offerte partijenpost aanvragen en besparen
      • Post verzenden
      • Pakketten verzenden
      • Internationaal verzenden
    • Print
      • Printen
      • Drukwerk mogelijkheden in Veenendaal
      • Grafisch afwerken
        • Vouwen en snijden
        • Lamineren
        • Rillen
        • Perforeren
        • Stansen
  • Fulfilment
    • Handling
      • Banderen
      • Krimpverpakkingen biedt goede bescherming en is betaalbaar
      • Couverteren
      • Sealen
    • Handmatig verpakken of het herverpakken van goederen doen wij als sinds 1993
      • Om- en herverpakken
    • E-fulfilment
      • Webshop fulfilment koppelingssysteem ook wel webshop fulfilment plugin genoemd
    • Uw marketing fulfilment uitbesteden aan een fulfilment bedrijf
    • Logistieke fulfilment
    • Uw financiële fulfilment optimaal laten functioneren
    • Responsverwerking
    • Warehousing
      • Warehouse management systemen
        • Warehouse management systeem in de praktijk
      • Distributie van zendingen
      • voorraadbeheer
      • Transport
  • Direct Marketing
    • Direct Marketing
      • Strategie voor direct marketing
    • Direct Mail
    • Loyaliteitsprogramma
    • Cash and refund acties, wat zijn het?
    • Spaarprogramma’s
    • Incentive
    • Big Data
      • Database verrijking zorgt voor meer rendement uit uw direct mailings
      • Databestand en Databasebeheer MailingCentre is er sterk in
  • Over ons
    • Onze visie
    • Ons team
  • Contact

Spaarprogramma’s

database verrijking bij MailingCentre

Een spaarprogramma voor uw klanten

Hoe kunt u uw klantenbestand optimaliseren en het rendement er van verhogen? Een doeltreffende manier om uw huidige klanten te waarderen en hen aan u te binden is door gebruik te maken van spaarprogramma’s.

Hoe ziet zo’n programma er dan uit en hoe organiseer je dat? Gelukkig bestaat hier al veel kennis over en is het niet nodig om dit zelf te ontwikkelen. MailingCentre helpt u hiermee en biedt u de keuze uit een aantal programma’s waardoor u binnen een kort tijdsbestek het gewenste spaarprogramma bij uw klanten kunt presenteren.

Hierbij kunt u denken aan:

  • Acties d.m.v. zegels;
  • Een tijdelijke actie gecombineerd met een geld-terug actie of verzending van een gratis product;
  • Een loyaliteit spaarprogramma gecombineerd met een loyalty shop;
  • De mogelijkheid voor bijbetaling via iDeal;
  • De opslag en verzending van producten;
  • Wij organiseren de inrichting van uw spaarpuntensysteem en verzorgen de volledige fulfilment.

Heeft u vragen over de selectie en levering van producten in uw loyalty shop? Wij denken met u mee en helpen u bij het realiseren hiervan.

Primaire Sidebar

Footer

Webshop fulfilment
E-fulfilment
Webshop afhandeling koppeling
Responsverwerking
Webshop ontwikkeling
WMS systeem
Inpakken
Krimpverpakking
Inpakken en verpakken
Sealen
Loyaliteitsprogramma
Spaarprogramma
Incentive programma
Geld terug acties
MailingCentre
Kernreactorstraat 52
3903 LG Veenendaal
+31 (0)318-541088
[email protected]
KVK 65338014
Algemene voorwaarden

Copyright © 2025 · Genesis Sample on Genesis Framework · WordPress · Log in